Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului
Având în vedere:
- Legea 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului și Legea 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, în care este stipulat dreptul la sănătate al persoanelor beneficiare ale sistemului de asistență socială;
- Legea 319/2006 privind securitatea și sănătatea în muncă;
- Măsurile de prevenire și limitare a eventualelor îmbolnăviri cu noul coronavirus stabilite de Ministerul Sănătății și de Comitetul pentru Situații de Urgență;
- Măsurile aprobate în cadrul ședinței extraordinare a Celulei de urgență a DGASPC Timiș, din data de 11.03.2020;
- Dispoziția metodologică numărul 6377/ANDPDCA/09.03.2020, emisă de către Autoritatea Națională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii și Adopții;
- Dispoziția nr. 1852/15.10.2020 privind aprobarea Planului de Măsuri și proceduri de lucru pentru evitarea contaminării cu coronavirus COVID - 19,
DGASPC Timiș suspendă audiențele fizice, până la o dată ce va fi comunicată ulterior. Audiențele vor fi acordate telefonic, conform următorului program:
luni-marți între orele 10 – 14, vineri între orele 10 – 12.
Persoanele care vor solicita o audiență telefonică, au posibilitatea de a apela DGASPC Timiș la numerele de telefon 0256-490281, 0256-494030. De asemenea, cetățenii au posibilitatea de a ne transmite o petiție scrisă, urmând să le fie comunicat răspunsul în cel mai scurt timp posibil. Pentru corespondență pot fi folosite următoarele coordonate de contact:
- Adresă: DGASPC Timiș, Piața Regina Maria nr. 3, Timișoara, jud. Timiș, cod poștal 300004.
- Fax: 0256-407066
- Adresă de e-mail: dgaspctm@dgaspctm.ro, dgaspctm@gmail.com
Registratură
Accesul în instituție, pentru a depune documente, va fi permis, până la ridicarea stării de alertă, zilnic, de luni până vineri, doar în intervalul orar 09:00-12:00, pe poarta numărul 3 (intrare de pe Bd. Republicii).
Toate opțiunile persoanelor cu dizabilități (cereri pentru: obținerea rovinietei, opțiunile acord, pentru asistent personal sau pentru indemnizație lunară, pentru eliberarea cardului european de dizabilitate etc.) pot fi transmise de către cetățeni prin e-mail, fax sau prin poștă, recomandată cu confirmare de primire.
Pentru a facilita depunerea documentelor, au fost create două adrese de e-mail dedicate, care pot fi folosite de autorități, de persoanele cu dizabilități sau de aparținătorii acestora din județul Timiș, pentru transmiterea, în format electronic, a dosarelor de încadrare în grad de handicap:
- pentru dosare copii cu dizabilități: sec_copii_timis@dgaspctm.ro
- pentru dosare adulți cu dizabilități: sec_adulti_timis@dgaspctm.ro
Director General: Elena Carmen Apostol (delegare atribuții de conducere)
Program audienţă – Marți, între orele 12:00-14:00
Director General Adjunct Protecţie Socială: Bogo Anucin
Program audienţă - Luni, între orele 12:00-14:00
Director Executiv Protecţia Drepturilor Copiilor: Monica Trușcă
Program audiență: Marți, între orele 11:00-13:00
Director Executiv Protecţia Persoanelor Adulte: Dana Ilcău
Program audienţă – Luni, între orele 11:00-13:00
Director General Adjunct Economic
Program audienţă – Miercuri, între orele 11:00-13:00
Serviciul Evidenţă Drepturi Prestaţii Sociale Persoane cu Handicap
Program cu publicul: Luni - Vineri: 09:00-12:00
Secretariatul Comisiei de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap
Serviciul de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap
Program cu publicul: Luni - Vineri: 09:00-12:00
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Biroul Adopții și Postadopții
Program cu publicul: Luni și Miercuri :08:00-15:00 / Vineri: 08:00 -13:00